Tema: Re: Flash cpu suvartojimo matavimas?
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2010-02-12 18:13:30
Niekas ten nesedes ir neziures ir neburs kaip is kavos tirsciu ziuredami
i tuos grafikus ;) .. Tuo labiau tas grafikas labai priklausys nuo to
kas tame kompe tuo metu veiks.

Pats galvojau su kokiu python isburti visu procesu "cpu time" ir
paskaiciuoti kiek santykinai browseris sunaudoja atidares ta flash'a
palyginus su visais likusiais procesais. Po kokiu 15 min tokio testo gal
tureciau kazkoki pusetina rodikli. Beeet.. Vistiek. Gal yra kokiu uteliu
protingiau ta daranciu? Kur visi zmogai prekiaujantys ad space, negi
niekas nieko tokio nenaudoja? Nes nu nemanau kad kokio delfi.lt ar pan
svetaines savininkams patiktu jei del kazkokios kreivarankiu padarytos
reklamos kosetu puse lietuvos darbo liaudies kompu :)