Tema: Re: Flash cpu suvartojimo matavimas?
Autorius: flegmatoid
Data: 2010-02-12 15:56:29
start->run->"taskmgr"->performance

ps: cpu dar ne viskas - paziurek kiek browzerio ramozes suvartojimas isauga
website'a atsidarius. kazkada buvau pats padares java applet'a, tai ten del
vieno menko memory leak'o puse imones kompu popiet mirdavo imones saita
pabrowsinus :]

"news.omnitel.net" <tadas.sasnauskasSITO_NEREIKIA@gmail.com> wrote in
message news:hl15h3$ne5$1@trimpas.omnitel.net...