Tema: Re: Reikia tinklapio
Autorius: pablas
Data: 2010-02-04 16:08:45
    Is tiesu nezinau, kaip tas tinklapis padarytas, o ka veikia
turinio valdymo sistema, galiu tik spelioti. Kas numatoma
"pagal nutylejima", ka reikia uzsakyti - isvis kosmosas.
Tiesiog niekad to nedariau.
  Tad busiu be galo dekingas uz jusu pagalba.

  Tinklapyje bus pristatomi viso labo tik trys gaminiai. Laikui begant,
ju dauges.  Jei naujo gaminio(fotografijos, pristatymo tekstas) ikelimui
butina turinio valdymo sistema, tai man jos reikia.