Tema: Re: Reikia tinklapio
Autorius: ramunas
Data: 2010-02-04 15:42:44
valandini atlyginima gali moketi savo darbuotojui, o ne klientas ji turetu
moketi ... jei vienas pasiulys uz valanda imti 100Lt, o kitas pasiulys po
50Lt/h ... uzsakius tokia paslauga pasirody, kad tas brangesnis padarys
darba per 2 val, o tas pigesnis per 6 ... klientui reikia sakyti konkrecia
kaina ir tiek ...