Tema: Re: saitas is 2 langu
Autorius: gopas
Data: 2010-01-14 23:33:45
as tai bandyciau ant A padaryti skripta, kuris imtu viska is B.
adresa is kur imti viska galima suformuoti su htaccess.
gal net gautusi suformuot normalias nuorodas nuorodas..bet
cia manau daug darbo, o gal isvis neigyvendinama.

nepabandzius praktiskai neaisku kas gausis

beje...gali naudot savo freimus...bet kam naudot tuos javascriptus?

"Donatas Uselis" <info@donatas.info> wrote in message news:hinvl6$e7p$1@trimpas.omnitel.net...
> ok, esme kad yra saitas : A. http://gaukinamus.lt/
> o reklamuoju B. http://family-oriented.lt/r/gaukinamus
> bet nenoriu :
> kad paleidus A, roditu adresa B.
>

> "gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message

>>> setframevalue(columntype, defaultsetting)
>>> else

>>> if (document.body!=null){
>>> columntype=(document.body.cols)? "cols" : "rows"
>>> defaultsetting=(document.body.cols)? document.body.cols :