Tema: Re: klausimas del softo
Autorius: Juozas
Data: 2010-01-08 16:11:48
Dėl sudėtingumo, tai Drupal 7 žada patobulintą usability. Lėtumas -
taip, ir nemažas jei views + cck intensyviai naudojami. Bet jei srautas
pagrinde anoniminis, tai viską labai gerai sprendžia elementarus
kešavimas, t.y. Boost modulis.

Dar kas man labai buvo keista pradėjus naudoti Drupal, tai kad įdiegti
kokią nors funkciją dažniausiai reikia keleto modulių kombinacijos ir
pan. Kas iš pradžių gan sunku įsisavint. Kad ir pvz forumas, forumą iš
tiesų galima pritempti prie tokio standartinio tipo, bet tokio sprendimo
kaip kad pvz joomloje, kur yra keletas out of the box paruoštų variantų
- nėra.

Bet šiaip sistema labai gera tuo, kad galimybių n. O geresnis hostingas
(su daugiau ramo), ne toks ir brangus šiais laikais.