Tema: Re: exe > www
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-09 15:31:06
Pajami koki .net, net nesvarmu ar VB.NET ar C# kas prie sirdies mieliau...

Sukuri paprasta Windows Application projekta, is kart bus Forma, tada tarp controlu sone susirandi WebBrowser, ir padedi formoje, nustatai Dockinga ant viso ekrano jei daugiau nieko nereik...

Tada rasai kazka tokio:

webBrowser1.Navigate(http://kazkoks.lt); ir viskas :)turi reikalinga funkcionaluma :) po to sukompiliuoji ar dar sukuri setup projekta, jame shortcutus reikalingus ir viskas..