Tema: Re: google analitikas
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-07 09:59:35
Tai kad nelabai zinosi toki dalyka is vidurkio.. Atrodys, kad visi lankytojai prasedi tinklapyje po
pusvalandi. Be abejo is 2 vizitu nieko negalima spresti, bet jeigu tokia pati situacija bus su 100
ar dar dagiau vizitu? As tik turejau omeny, kad sitas skaicius nieko nepasako,
reiketu detaliau ziureti, kodel kazkas prasedejo tik minute, ziureti visito patha, pagal ka atejo, i
kuri puslapi atejo ir optimizuot tai, jeigu pvz. nubyra lankytojai vien del nepatogaus puslapio ar pan.