Tema: Re: google analitikas
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-06 17:30:05
Fiksuoja sausainiuse kada atidarai sekanti puslapi ir paskaiciuoja kiek laiko praejo.
O ar verta i ta avg time on site kreipt demesi tai jau kitas klausimas.

Vienas lankytojas uztruko 1 min, kitas prakirmijo valanda, turim vidurki ~ 0.5 valandos, bet ar tas
skaicius ka nors pasako? Svarbiau man atrodo orientuotis i tikslus (goal'us), o ne i skaiciukus,
kaip visits, views ir pan.