Tema: Re: Plesk hostingas Lietuvoj?
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-04 07:26:27
kuri is 2 skirtingu dalyku turejai omeny:
skip-networking
ar
kazkokia apsauga nuo DROP su userio userneimu?

siaip tai labai retas hostas leidzia jungtis prie mysql ne is
localhost, o antru atveju - Plesk sitos galimybes neturi.
taip, tai trukumas!

pirmu atveju uzdaromas kelias is isores tiesiogiai i DB,
antru - uzdarai dar daugiau, kokreciai - XSS ir pan