Tema: Re: Plesk hostingas Lietuvoj?
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-02 19:31:27
naudojau kaip useris ir kaip adminas Plesk nuo 6 iki pat 8 versijos,
paskutinius puse metu tik prikishau rankas prie CPanel, prie kitu tik
epizodiskai rankas prikishes, tai jeigu trumpai

Plesk vs Cpanel:

Interfeiso usability:
 8 vs 2 Plesk
Plesk jauciasi kazkokia sistema, pradedant grafiniu dizainu, ir
baigiant meniu strukturom, featurai yra laiptuoti, intuityviai suprasi
kur yra kas, CPanel tarsi viskas padaryta kazkada, po to buvo
"daklijavimas" be sistemos. Is pradziu pasimeciau net ir pirma mintis
buvo "siukslynas", suprantamas tik tiems kas dare, taciau po kiek
laiko priprantama. Viskas vizualiai perkrauta. Netgi webmailo klientu
siulo per Cpanel 4 berods, bet visi jie sunkiai valdomi ne IT
vartotoju. Linkai daug kur yra :2083, authentikacija kartais http
kartais peidzas issoka ir t.t. karoche jiems tikrai reikia padirbet
ant sito.

Interfeiso galimybes:
1 vs 9 CPanel
Absoliutus wineris CPanel. Galima daryt 95% butinu dalyku taip ir
neilendant i ssh, be to jei viska trumpa greita ir apgalvota.
Vienintelis akivaizdus Plesk pliusas kuri pastebejau: normalus
interfeisas ir galimybes tiesiog priskirti IP domenui, t.y. vienas
useris gali turet kelis domenus ir kelis IP ir juos stumdyt, su CPanel
to paprastai arba is viso negalima daryt.
Visa kita kas liko: CPanel vienareiksmiskai.

Custom modifikavimas:
3 vs. 7 Cpanel.
Lygiai taip, kaip CPanel nesijaucia sistemoje interfeice, ji atsiranda
tekstiniuose config failuose. Galima paciam rankytemis lengvai
daklijuot ko reikia. Plesk daug konfiguraciniu failu prasideda "do not
modify this manually" - kas ir reiskia, kad geriau prie ju nelyst, nes
jie bus geriausiu atveju per kita Plesk updeita tiesiog grazinti i
buvusia busena, blogiausiau - viskas gerokai susishiks. Bet jei bent
kazkiek pagooglint, tai imanoma ir Plesk modifikuot. Taip pat jei jau
administruosi Plesk, tai "Atomicrocketturtle" bus daznai vartojamas
zodis. Taip pat Plesk yra pagamintas tos pacios kompanijos, kuri
gamina Virtuozzo, tad jei bus komplektas - turesit papildomu featuru
ir papildomo stabilumo.

Sistemos performance, valdymas, resursu valgymas:
6 vs. 4 Plesk (Plesk lengvesne)
Siaip tai sunku is karto pasakyt, jei ishmetus viska ko nereikia,
nezymi persvara Plesk puseje, CPanel i mazai RAM'o turinti vps'a
geriau nekisht, nors pasirode ir speciali versija vps'ams.

Kainos, licencijavimas, politika:
7 vs. 3 Cpanel geriau
Plesk dauguma kietu moduliu mokami - pvz antivirusas. Vartotojams
tai - extra keli $/men nuo servo. Dachuja papildomu salygu kiekvienam
pirstelejimui apmokestinti. Cpanel - daug dalyku tiesiog yra is karto,
jei ne - yra nemokamu pluginu pasirinkimas. 3 taskus duodu Plesk, nes
tie moduliai, kuriuos galu gale ideda i Plesk, tiesiog VEIKIA!, kitaip
sakant, bet kokio sh nededa, patikrinti ir funkcionalus produktai.

Kitais aspektais nelyginsiu, tiek CPanel, tiek Plesk tiek kiti avo
f-ja atlieka: taupo laika nesikrushti per komandine eilute.

man reikia max5 projekteliams nauju namu butinai su Plesk. Tiesiog
turiu pora vartotoju, kuriu vienas is ju yra mano tevas.... tai vat
turejau rimta argumenta po jo hobio svetaines perkelima nuo Plesk ant
Cpanel:
"nieko nesuprantu as tam naujam webmaile, taip pat neiseina man is
darbo prisijungt (adminas blokuoja kazkuri is CPanle naudojamu portu,
atidaryt neleidzia), nesikonfiguruoja pop3 niekaip, padaryk kaip
buvo". Vartotojai be jo yra dar 2, visi ne IT ir garbesnio amziaus.

taigi, tas daug ka pasako...