Tema: Re: Vietiniams hosteriams ateina galas :)
Autorius: Justas.p
Data: 2009-02-10 08:41:51

> Na, žiūrint ką tu vadini pasakomis šiuo konkrečiu atveju. Octavo senai
> dainelė "negalim tiekti dėl to, jog negalim užtikrinti kanalo" yra
> seniai žinoma. Tačiau tuo atžvilgiu dirbama, ir stipriai: kiek girdėjau,
> tai ponulis svajoja kitąmet pasiekti terabito dengiamumą Europoje. ;)
> Panašu, kad visa Europa tuoj pavirs vienu dideliu OVH tinklu. Čia,
> aišku, kalbos iš piršto laužto atrodo, bet jau dabar peerų skaičius ir
> linijų exchangai pakankamai solidžiai atrodo. Ko vertas vien jau tas
> faktas, kad su visais DS užtikrina 100mbps į kiekvieną peersą. Čia
> [...]

I lietuva dideli greiciai ateis tada, kai Leo pagaliau pastatys savo
elektros tilta i lenkyna. Nes dabar (bent jau mano kuklia nuomone) is/i
lietuva traficas turi 3 kelius - Teo per telia sonera i svedija, teo per
lenkyna iki DeCix'o (bijau sumeluoti, bet lygtai 2x1GbE+1x100Mbt) ir LE,
kuri turi STM-16 iki lenkyno, ir tas pats uzgruzdintas voice trafficu ir
(cia jau mano spejimas) teo slangomis i decix'a. Kaip per siaurine puse
su lattelekomu negaliu pasakyti, bet manau carrier'is yra tas pats LE
STM-16. O val Leo planuose buvo isanksto numatyta steigti
telekomunikaciju paslaugu bendrove, kuri prie aukstos linijos laido dar
ir optika butu primetus ir lietuva prie pasaulio prijungus. Na bet, visa
tai burimas is kavos tirsciu, pagyvensim, pamatysim kas bus istikruju.