Tema: Re: Vietiniams hosteriams ateina galas :)
Autorius: G
Data: 2009-02-10 00:20:07
"Artūras-M" <arturas@hela.lt> wrote in message
news:gmq7qr$t2$1@trimpas.omnitel.net...

> Didelis, o pasakomis tiki ;) Prieš pusmetį bendravau su OVH turėdamas
> ketinimus nusipirkti dešimtį kitą serverių. Jų atsakymas buvo gana
> lakoniškas - "atsiprašome, tačiau negalime užtikrinti kanalo į šią pusę".
> Gera kompanija, niekas nieko nesako, tačiau jie man įdomūs tik tokiu
> atveju, jeigu IP yra prancūziški. Jeigu jie bus Lietuvoje, IP bus
> lietuviški ;)
> Taip pat bendravau su lenkais, jų atstovais. Jie su malonumu būtų pardavę,
> tačiau tik su vienu prancūzišku IP o kiti lenkiški ;)

> [...]

Na, žiūrint ką tu vadini pasakomis šiuo konkrečiu atveju. Octavo senai
dainelė "negalim tiekti dėl to, jog negalim užtikrinti kanalo" yra seniai
žinoma. Tačiau tuo atžvilgiu dirbama, ir stipriai: kiek girdėjau, tai
ponulis svajoja kitąmet pasiekti terabito dengiamumą Europoje. ;) Panašu,
kad visa Europa tuoj pavirs vienu dideliu OVH tinklu. Čia, aišku, kalbos iš
piršto laužto atrodo, bet jau dabar peerų skaičius ir linijų exchangai
pakankamai solidžiai atrodo. Ko vertas vien jau tas faktas, kad su visais DS
užtikrina 100mbps į kiekvieną peersą. Čia vienas aspektas.

Kas dėl geolokacinių IP, aš nesu tikras, kodėl tau būtent vien prancūžiškų
IP reikia. Žinoma, užsiiminant web hostingu, tai gal vaidina ir nemažą rolę.
Britiški, prancūžiski ar greitai jau ir lietuviški IP didelio vaidmens man
šiuo metu neturi.

O štai dėl būtinumo žinoti, ko reikia konkrečiu atveju, sutinku 100 proc.
Mano poreikiams patenkinti užtenka kelių nedidelių kriterijų: linijos
stabilumo ir HDD. Nesu matęs, kur mažiau už 100 eurų vos ne 2x1000GB duoda.
Linijos greičiai irgi stulbinami. Taip kad, mano mažiems poreikiams OVH yra
kaip tik. Jeigu jie bus Lietuvoj, tai nuo to tik geriau, nes nereiks per
pažįstamus kaulinti ar reselleriais naudotis. O ir visiems nuo konkurencijos
bus tik į naudą.