Tema: Re: patarimo, su kuo karpyti .ts failus be nuostoliu
Autorius: shmikis
Data: 2009-11-28 14:05:17
tai tada blogai jei 264 :) is antzemines dar blogiau :)

cia yra sarasas freewarinio softo kuris kazkiek gali padeti:
http://www.videohelp.com/forum/archive/why-no-avchd-editing-without-re-encoding-t373113.html

is to saraso isbandziau cyberlinka ir multiavchd, bet nei su vienu nepavyko
editinti be perkonvertavimo. kaip susidariau ispudi su visais softais kol
kas yra problemu.

cia reklamuojasi kazkoks komercinis smart cutteris, bet pats nebandziau:

http://www.fame-ring.com/

jei pavyks paciam atrasti, pasidalink patirtimi.

beje konteineris i kuri programa sudes vaizda/garsa neturetu buti labai
svarbu - jeigu rasi editoriu kuris apdoros h.264 be perkodavimo, tai nelabai
ir svarbu ar ten gausis ts, ar mp4 ar mkv ar dar kas nors.