Tema: Re: patarimo, su kuo karpyti .ts failus be nuostoliu
Autorius: Darius
Data: 2009-11-28 01:26:17
Ten viduj - lietuviska nemokama antzemine skaitmenine TV. Konkreciai, LTV. :) h264 mpeg4, jei
neklystu.

Man reikia nukirpti pradzia, pabaiga ir iskirpti reklamas.

Is to, ka pasiskaiciau susirades internete per google, tai ne taip paprasta ir yra daug niuansu. Vienas
is ju - trumpalaikiai duomenu srauto nutrukimai. Parsisiunciau galiausiai paprasta Corel (buves Ulead)
redaktoriu, su mintimi sumontuoti ir suspausti i kazka paprasto. Ir tas normaliai neveikia, luzineja kai
tik netingi. Galiausiai luzo spausdamas, kai jau viska iskarpes buvau... Isinstaliavau lauk.

Ka daryti? Buciau labai dekingas, jei patartumete ka nors konkreciai, kaip ta ts iskarpyti ir issaugoti
tuo paciu formatu, nespaudziant is naujo. Arba bent jau kokia video redagavimo programa imti, kad
suspaustu i ka nors, bet gerai veiktu, neluzinetu. Pinnacle? Vegas? Premiere?

Aciu! Darius