Tema: Re: media grotuvas
Autorius: saras
Data: 2009-10-26 11:00:53
As turiu  egreat is  konkongo parsisiuntes, tiesa kai as ji siunciau
lietuvoje tokiais dar niekas neprekiavo, tik latvijoj aptikau, siunciausi su
hdd 500 gb, visa tai man kainavo  440$.Siandien dienai matau galima ir
pigiau ir galbut net geresniu daikciuku isigyti, veikia kolkas be
priekaistu, formatus irgi kramto sekmingai.

http://www.eastmedia.lt/lt/multimedia_devices/multimedia_players/egreat_eg-m31b/