Tema: Re: media grotuvas
Autorius: Gedikas
Data: 2009-10-24 13:01:58
ROOTS rašė:
> Turiu atsisiuntes, labai patenkintas. Bet vv nori su saskaita faktura ir kad palaikytu torentus. Cia vieninteliai kabliukai.

Sąskaitą parašys manau be problemų - reik tik paprašyt. Tiesa tai nebus
lietuviška. Bet gyvenam EU ir neturėtų čia problemų būt.

Dėl torrentų, tai kažkaip man regis, tiek torrent klientai įsiūti
tokiuose devaisuose nėr idealūs - gali būt išbanintas privačiam trekery.

O pats devaisas tikrai teisingas - vienas pigiausių savo srity, gerai
kramto formatus, turi anteną, DTS downmixas yra. Man pritrūko tik
koaksalinio SPDIF...