Tema: Re: kompas video montazui
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-07-02 02:22:41
Koki formata nori daryt?

O šiaip maždaug taip
1h (SP)/1,5h (LP) DV - 13GB
Tai 60min filmukui (SP) bent aš imčiau:
13GB source video
~1-5GB temp (visokie scratchai, audio peak failai ir t.t.)
13GB neperkompresuotas rezultatas
3-5GB galutiniam rezultatui DVD (aisku jei spausi į kokį LQ failą, ar DivX'ą, tai atitinkamas ir dydis)

Jei nori buitiškiau, neperkompresuoto rezultato gali ir nedaryt, o tiesiai iš montažo softo daryt galutinį rezultatą.. Kai kuriais atvejais tempas neviršys ir 100Mb, o kitais gali išsipūst ir dr daugiau (bet jau retokai).

Kuom skiriasi klipas nuo filmuko :)? Jei tik trukme, tai atitinkamai pasidalink gigabaitus..

Pats aš žiūriu grubiai taip, viena valanda rimto darbo su mažiausiu kokybės praradimu reikia atsidėt 30Gb, jei eisi tik link elementaraus montažo ir ne superinės kokybės, tai užteks ir 15Gb. Kad nekiltu fleimo, pažymiu, kad čia yra mano asmeninė nuomonė ir ją vadovautis gali būti nesveika :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!