Tema: Re: kompas video montazui
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-07-01 01:09:55
Jei šiaip smulkiai žaisi, manau užteks esamo hardwaro, nors nepasakyčiau kad su tokiu kompu pajausi skirtuma, bet gali pasidomėt firewire išoriniais hdd, esminis dalykas, kad jų rašymo greitis 'teoriškai' yra gerokai didesnis už usb.. O šiaip sakyčiau svarbu turėt dedikuotą diską, o dar geriau du - vienas video šaltiniui, kitas tempui ir video rezultatui.
 Jei norėsi pamontuot video rimtai ir iškart matyti rezultatus, reik galingo kompo, pvz. aš montuodamas video esu labai patenkintas kai galiu visokius blurus ir kitokius efektus dėt ir juos pasižiūrėt realtime, tada galima derint pasirinktų efektų parametrus ir vietoj matyt pokyti, nelaukiant porą minučių. Taip pat greitai versti DV į mpegą galima. Tam naudoju C2D Q9400 su 1066Mhz 2Gb ramo (vėliau dar prisidėsiu) ir atskiru disku tam reikalui, kad windowsai nestabdytu, kai sumano koki dll'ą pasivartyt.. Tačiau ir su šituo hardwaru HDV jau realtime nebepadarysi, o jei naudoji DV kamerą, tai užtektu ir ko nors paprastesnio už mano kompą..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!