Tema: Re: Fragmentas i
Autorius: viesulas
Data: 2009-06-18 17:03:59

> Turiu DVD. Man reikia iš ten paimti kelių minučių fragmentą ir išsaugoti
> kokiame nors vieno failo pavidale, kurį grotų bet koks desktopas.
>
> Kokia programa man reiktų kiek įmanoma paprasčiau nusiripinti tą DVD ir
> išsikirpti fragmentą?
>

> Išsikirpti fragmentą manau sugebėčiau su Windows Movie Maker arba
> Virtual Dub. O su kuo nusiripinti iš DVD?

Viska galima su paprastu VLC playeriu padaryti.

File>Convert/save, atsidarai diska, nusistatai „starting position“ arba
„more options“, „start time“, spaudi „convert/save“. Kitame lange nurodai
galutini faila, nusistatai preseta perkodavimo „Video - WMV+VMA (ASF)“,
pažymi „Display the Output“ spaudi <start>. Kai perkoduojant pragrojamas
reikalingas momentas, stabdai kodavima.