Tema: Re: Klausimas: frames dropped
Autorius: viesulas
Data: 2009-06-18 10:17:59
> Na ten jie ne iš karto atsiranda ta suma, per kelis kartus ir mokiniams
> sakiau aš, kad filmuojant pradžioje pafilmuokite į dausas, nes kai
> keldavau ankščiau video iš kameros į kompiuterį su movie maker'iu, tai
> ne nuo pradžių visada pradėdavo į kompiuterį persikelinėti video, su
> kažkokiu uždelsimu. O gal jau tai kasetei ateina galas?

gali buti ir palamdytos ar siaip nekokybiskos kasetes ir galvute kameros
kalta. Ant broko ir ismeta tuos kadrus. Jei pacioj pradzioj capturinimo,
tai gali buti, jog ne is karto sugeba susisinchronizuoti su vaizdu ir
paleisti gerai juostos kamera - pabandykit vaizda perkelti „rankiniu“
budu - paleidi juosta is anksciau ir tik po kokiu 10 s. ijungti
capturinima.

Siaip man panasu, kad kamera pati nelabai sugeba atkurti tai, ka iraso.
Susidevejimo pozymiai. Galvos valymas, kaseciu pakeitimas gali padeti.
Tik valyti reikia normaliai, atsargiai su spirite suvilgytu vatos
gabaleliu ant dantu krapstuko tarkim (ne ant atsuktuvo jokiu budu).

Ir dar jei kasetes TDK, tai ismeskit jas is karto. O siaip dar geriau
butu miniDV kameroj DVCAM kasetes vietoj miniDV, jos kokybiskesnes ir
ilgiau laiko.