Tema: Re: Kokia kamera geriausia?
Autorius: valstietis
Data: 2009-06-17 09:22:48
Kadangi filmavimuose naudoju tiek Canon XHA1 tiek Sony FX1, tai galiu
padaryti tokius pastebėjimus:
- filmuojant nenaudojant Gain, Canonas aiškiai jautresnis.  Tačiau
Canono 6dB atitinka 12dB pas Sony.  Todėl šiukšlina panašiom žemo
apšvietimo sąlygom panašiai.  Vistik - Canonas kiek geresnis.
- Sony šešėlius piešia daug kietesnius, tamsesnius.  Kadangi Sony
nelabai pasiduoda vidinių spalvinių šablonų reguliavimui, tai teko
Canoną pritempinėti prie Sony (filmuojame dviem kamerom, todėl jos turi
piešti panašiai).  Suspaudus Canono šešėlius iki maksimumo, vaizdas
supanašėjo, bet vis tiek Canonas piešia šešėlius švelniau.  Daugiausia
vargo buvo atitaikyti žalią spalvą.  Galiausiai, Canonas piešia vis tiek
geriau, nors ir bandžiau pritempti (pabloginti :)  ) iki Sony.
- Canono optika žymiai stipresnė.  Zoom iki 20x, pas Sony iki berods
12x.  Kai dirbi tik su viena kamera, tai viskas atrodo gerai tiek su ta,
tiek su ta.  Montuojant abiejų medžiagą kartu, Canono fokusuotas vaizdas
daug ryškesnis.  Kiekvienas žmogaus plaukas kaip išrėžtas.  Ypač tas
skirtumas matosi filmuojant HD.  Sony atrodo norisi dar dafokusuot, bet
aišku, čia yra Sony kameros riba.
- Dar vienas dalykas, tai Canonas turi 1440x1080 raiškos matricas.  Dar
ir dėl to, Canono vaizdas yra ryškesnis.  Sony matrica per vieną ašį
teturi 920 taškų, o iki HD vaizdas ištempiamas kameroje.
- Sony LCD ekranas didesnis.  Canono mažesnis - kas tikrai nervina :)

Beje, teko filmuoti su Sony Z1 ir lyginti su Canon XHA1.  Galiu pasakyti
tiek, kad Z1 turi kiek lankstesnį valdymą nei FX1, turi XLR garso
įėjimus, bet vaizdo kokybė visiškai tokia pati kaip FX1.

Dėl tos JVC DV500, tai teko lyginti ją su mano Canonu.  Ji tikrai visai
kito lygio kamera.  Tiesiog mano draugas ją turėjęs mirė, kamerą
parduoda jo žmona.