Tema: Re: Geriausias VHS grotuvas
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-06-15 23:40:57
Dažniausiai kalbama apie krūta videką su TBC. Priešingai nei daug kas
svaigsta, TBC nei spalvų, nei "vaizdelio" nekoreguoja. TBC taiso
problemas išlendančias iš sugadintų sinchro signalų.

Yra dar rimtesnė technika su procampais. Iš esmės tai prieš
skaitmeninimą pareguliuojamas šviesumas, kontrastas, spalvų balansas..
Labai gerai jei juostoj įrašyta per tamsiai ir net peršviestos vietos
tamsokos. Bet tokie bajeriai dažnai eina ne per visą juostą.. iš tikrųjų
nežinau nuo ko atsiranda, gal kokia drėgmė ant galvos rašant buvo.
Žodžiu nustatysi gainą, o atėjus geram kadrui tau tiesiog peršvies. Kai
kurie krūti videkai moka visokius auto enchancementus daryt, bet
praktiškai nieko, ko neišeina jau skaitmenoj sutvarkyt.

Rimtesnis videkas duos kažkiek gal to pagražinimo, bet tiek kiek už
anuos prašo, tiesiog neverta mokėt :)

Jei įdomu eksperimentuot, galiu perrašyt kažkiek kad turėtum su kuo
lyginti. Pats kai perrašinėju, stengiuosi išlaikyti originalią kokybę, o
ne ją pridruskinti visokių užkeltų spalvų ir sharpneso ten kur jo
tiesiog nėra. Šituos efektus reik dėliot ne per visą juostą, o tik ten
kur jų reik.

Dar visa istorija su deinterleisinimu yra :)