Tema: Re: Geriausias VHS grotuvas
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-06-13 18:07:19
ebay videkų dauguma yra baisingai brangūs, tik amerikonai šiek tiek
pigesni (o pas amerikonus dažniausiai PAL'o nesupranta).

Jeigu kasetės nešokinėja ir vaizdas stabilus, TBC naudos mažai, nebent
kad head switching noisą (apačioj liniją) susiaurins priklausomai nuo
panaudotų sprendimų.

S-video vs composite palyginimo realiai nedariau, bet turint omenį, kad
VHS~composite, o S-VHS~S-Video signalai, tikėtina, kad nieko negausi.
Gyvai bandžiau Video8->composite->ADC vs Video8 grojamo ant Digital8
kameros, skirtumas tik techninis (kraštai, tuščia juosta ir kaip
susijungia kadrai tarp kurių juosta išimta buvo.)

Žiūrint aišku kiek tų juostų turi, bet abejoju ar apsimoka pro technikos
užsipirkti tam. Pats elementariausias normalios firmos nesudrožtas
4-head ar 6-head videkas su nuvalyta galva ir auto trackingu praeis
daugumai juostų, o tas kurios suvarytos, gali kam nors už pinigus duot
perrašyt.

Šaltinis: aš iš to galima sakyt gyvenu :)