Tema: Re: timelapse kurimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-04-26 22:26:43
Ieškok montavimui softo, kuris palaiko proxy editing (sukurs žemos
kokybes failų kopijas su kuriom galėsi montaže dirbt, o galutinį darbą
gamins iš originalų). ffmpegui Pasirašyti gali .bat failą ir lengviau
bus paleist tą softą. Beje, ffmpegas yra ant tiek išpopsėjes tarp
montuotojų, kad pilnas internetas jam visokių GUI, gal kuriam nors bus
įtrauktas kadrų traukimas.

Ar ne paprasčiau duot kam nors padaryt tą darbą, jei ten tik kalnas
failų ir visus juos reikia tik su timelapsinti, tai ir nekainuos daug.
Pvz pas mane :) www.videocut.lt