Tema: Re: timelapse kurimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-04-23 16:45:58
ne, nes failai per sunkus redagavimui mano kompui, HD formatas, plius daug
resursu reikalaujantis h264, o tu failu desimtys, zodziu be sansu.
va su situo irankiu http://www.ffmpeg.org/ labai lengvai issitraukia kadrai,
galima kas kazkelinta freima, galiam kas kazkelinta sekunde, nera labai
patogus, nes nera GUI, tik komandine eilute, bet kolkas nieko geriau
neradau.