Tema: Re: wi-fi garso koloneles?
Autorius: Exx
Data: 2013-02-27 15:41:01
Bet tai kaip is anksto numatyti ar kolonkes galines bus cilindro, pailgos,
ar keturkampes, statomos ar kabinamos - ta prasme man per daug x-nezinomuju.
O jei isvis persigalvosiu - sienoj taip ir liks kabeti laidai? Ai
pagalvojau, koks is manes ten melomanas, primeciau, kad pilnai ir 2.1 bus
per akis :)