Tema: Re: wi-fi garso koloneles?
Autorius: Tomas D.2
Data: 2013-02-27 14:25:18
Toliaregiskumo reik :-) Vistiek kambario forma aiski, gali primest is akies
kas ir kaip bus...
As tevam sienoj viska isvedziojau, tai dabar jokiu parkiu.
Anyway, tau belieka po plintusais.

"Exx"  wrote in message news:kgfm7h$k0d$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai va, plia apie tai ir mastau ar taip ar taip reikes tu laidu. Nu
vienzo sprendimas elementarus, po plintusais kazkaip davesti, nes kazkur is
anksto sienoj, nu niekaip as nesuprantu, juk aparaturos tai dar nera, tai
nei dydzio, nei formos as nezinau is anksto.