Tema: Re: GoPro Hero 3 arba alternatyva ?
Autorius: ABLomas
Data: 2013-02-19 14:31:21
On 2013.02.19 09:58, Eyjafjallajökull wrote:
> Na, matyt tu esi unikalus atvejis, kad tau nereikia  jokiø priedø.

Jo?
Paaiškink tą tūkstančiams tokių kaip aš - kurie kamerą naudoja
skraidymams. Visokie pričindalai - tik papildomas svoris, o naudos -
labai mažai...
Ne, ne vienetams ar "unikaliems" - o būtent tūkstančiams.

> Eiliniam useriui reiks ir baterijø, ir pakrovëjø, ir remote controlo

Batareika yra.
Pakrovėjas - PC per USB, arba bet koks telefoninis USB chargeris (wall
chargerio komplekte vis tiek negauni - t.y. jis perkamas atskirai, jei
jau jo reikia)
Remote controllsas - sucks and must die bet kuriuo atveju - smartphone
daug geriau, nes dar ir preview'ą gauni, ko neturi su remote controlsu.
Taip kad, nešiotis dar vieną pričindalą, kai jau nešiojiesi telefoną -
nesamonė. Jau nekalbant apie tai, kad užkiša 2.4GHz diapazoną, bet čia
jau panaudojimo niuansas...

> ir w/p housingo

Nu ir kam paprastam useriui reikalingas WP housingas? Kasdien nardai? Po
purvus kapstaisi su kamera?
Eiliniam useriui nebent kokie layerlens'ai sueitų, bet jie nebūna
komplekte... Ir tai abejoju dėl jų panaudojimo.

> ir tokiu atveju viskà susumavus kaina gaunas panaði kaip pirkt ið LT
> pardavëjø.

Tai pirmyn, kas draudžia?
Man reikėjo kameros - nusipirkau kamerą. Jei tau reikia pričindalų,
kurie kainuoja antra tiek (ar daugiau) o ne kameros - tai pirk pričindalus.