Tema: Re: GoPro Hero 3 arba alternatyva ?
Autorius: Eyjafjallajökull
Data: 2013-02-19 10:56:31
Na, matyt tu esi unikalus atvejis, kad tau nereikia  jokių priedų.

Eiliniam useriui reiks ir baterijų, ir pakrovėjų, ir remote controlo, ir w/p
housingo, ir visų mount kitų ir t.t. ir tokiu atveju viską susumavus kaina
gaunas panaši kaip pirkt iš LT pardavėjų. Per kokį ebay gaunasi kokiais
100-200 Lt pigiau, bet vis tiek gerokai daugiau negu kokio Sony HDR-AS15 HD