Tema: Re: Filmu ziurejimas per DVD is USB
Autorius: Doxlas
Data: 2009-01-21 15:58:00
Ash taip ir nenusipirkau nei Sony nei LG, nes jau turiu dvd recorderi - tiesa baisiu pavadinimu Vido :-). Man recorderis reikalingas rashyt laidas, filmus ir sporta (F-1, WRC) ish sat'o. Irashams nusipirkau dvd+rw keliolika, nes hdd jame nera. Pagrindine problema su manishkiu Vido - ne visus xvid'us rodo :-(, ant kaikuriu - pastrigineja. Todel ieshkojausi naujo. O shviezhiai atsisiusta filma kompe iburninu i dvd+rw ir patikrinu - rodo ar ne tas Vido.
O Sony - taip, nuotraukas per usb zhiuret tik. Chia apie Sony RDR-HX 6-8 serijas.
LG - DR389