Tema: Re: Filmu ziurejimas per DVD is USB
Autorius: Levas
Data: 2009-01-20 19:03:07
atai tie visi grotuvai is vidaus tokie pat. Net kiek pasistengus, firmware galima irasyti svetima. Mediatek 1359 cipas viduje (ar koks ten).
Mano tai Philips DVP-5160 ir DVP-5960. Skiriasi tik dydziu ir HDMI jungties buvimu.

Apie dumbla- pas senus philipsus luzdavo "akies" sleifas, pas xoro- disko sukimo motoriukas. Pas visus maitblokiai per silpni- kai isisukineja diskas, prigesta "lempos". Vido turiu kazkuri, tai jo mirtis buvo pasibaigus garantiniam- net nesigylinau i priezastis.

Ko noreti is pigaus dumblo... :)

--
Bye, Levas