Tema: Re: [HEPL]: Unicode ir Ubuntu LTS
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-11-04 10:51:34
2020-11-03 18:30, Laimis rašė:

> Jei perskaitytum atidžiai ką rekomendavau, tai ir paaiškėtų (netruksi ir
> 10 minučių)... :-))

Vis labiau įsitikinu kad problema gali būti pačioje RS (nevertinant
naujų php.ini, nekrauanmo mysqlnd.so ir pan). Kažkaip pirštai linkę
įsiskelti RS į Ubuntu LTS 18 ir paieškoti sliekų ten.

AJAX apsikeitimas:
field_8	"Aš+čia+nežinau+ką+įrašyti+kad+būtų+geriau"

Vėlesnis viską užmušantis SQL: INSERT INTO `resource_log` (`date`,
`user`, `resource`, `type`, `resource_type_field`, `notes`, `diff`,
`usageoption`, `purchase_size`, `purchase_price`, `access_key`,
`previous_value`) VALUES (now(),'1','12','e','8','',' Aš čia nežinau
k�\n- įrašyti kad būtų\n+ įrašyti kad būtų
geriau\n','-1','','0',null,'Aš čia nežinau ką įrašyti kad būtų')

Kol kas problemas kelia 5129 failo 'include/resource_functions.php'
eilutė (nevertinant kad 'return' yra rezervuota  :) :
  `require_once dirname(__FILE__) . '/../lib/Diff/class.Diff.php';
   $return = Diff::toString(Diff::compare($fromvalue, $tovalue));
   `

FROM: Aš čia nežinau ką įrašyti kad būtų
TO: Aš čia nežinau ką įrašyti kad būtų geriau
Returning: Aš čia nežinau k� - įrašyti kad būtų + įrašyti kad būtų geriau

O čia [1] daromas Unicode simbolių palyginimas ASCII stiliumi. Ok,
beveik supratau: keičiau tik visą eilutę ir skiriasi jau pirmas
simbolis, niekas nepjovė raidės "ą" pusiau. Bet ši vieta veikia (kiek
keistokai) testinėje RS aplinkoje.

[1] http://svn.resourcespace.com/svn/rs/releases/9.3/lib/Diff/class.Diff.php

--
Grzegorz