Tema: Re: [HEPL]: Unicode ir Ubuntu LTS
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-11-03 16:34:34
2020-11-03 10:49, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:

> Sistema naujai instaliuota, nėra nei savaitės.
> Ir, visa laimė, tik su testiniais duomenimis.

> Dabar negaliu pažiūrėti kodo, ten SNV repo. Bet manau kad programuotojai
> tai jau padarė.

Štai kad man dabar kiek neaišku: vienoje vietoje pavadinimas rašomas
"dekoduotas iš Latin1".

phpmyadmmin ir  mysql ir kitos sistemos vietos pavadinimą rodo
korektiškai. Taip kad kol kas įtarimą kelia pati programa. Kodėl iki
sistemos atjauninimo veikė kitaip - neturiu paaiškinimo.

O kol neturiu shell'o veikiu kažką kito :)

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody