Tema: Re: 32 bitai
Autorius: xc
Data: 2019-12-31 08:53:00
Centos gerai serveriams visokioms stabilioms legacy sistemoms (tipo
pastate-pamiršai, kol atnaujinimai eina). Bet ant visokių naujoviškų
dalykų (kur lifecycle matuojamas keliais metais max) man adminai
visokius ubuntu labiau pamėgo - ten visas softas (pradedant nuo kernelių
ir t.t.) ženkliai arčiau 'bleeding edge' idėjos eina.

Desktopui šiaip pats ubuntu LTS naudoju. Ne windowsai ir macos'as (no
offense), bet gyventi galima.