Tema: Re: 32 bitai
Autorius: Klumpius
Data: 2019-12-23 16:59:23
> Atom Z570 nuo gymimo buvo "slabakas".

Poreikius jis tenkina 100%. Didinsi galia tai is karto atsirastu
problemos su ausinimu. Tuomet namuose reiketu ieskoti vietos kur paslepti.
Dabargi man sis "slabakas" kuo puikiausiai sukoduoja mpeg2 i 264 ir t.t.
tai as jo slabaku nelaikau. Manau, kad tokiems darbams jis turi
koprocesoriu kaip ir galinguose procesoriuose.

Kadangi naudoju komandine eilute tai vakare paleidziu, o kita diena jau
turiu rezultata. Koks skirtumas ar laukti 5 minutes ar 5 valandas.

Tokiu sumetimu vedamas esu pries kelis menesius nusipirkau dar 2 panasius
kompus po 15 euru, kuriuose laikau DLNA ir sinchronizuoju archyvus tarp
ju .
https://www.kasa.cz/pc-mini-prestigio-ion-cape7-black-n330-
cz90p2-0v201l0-22hp-cz90p2-0v201l0-22hp/
Ir dar i sia kaina Win7pro licencijos
Kadangi tai 64 bitu tai juose turiu Centos

Labai patenkintas siais kompiuteriais.

> Jeigu turi laiko, gali pasibandyti
> Ubuntu 18.04LTS mate - 64bit veikia puikiai, del 32bit versijos
> neatsakysiu.

As irgi pamaniau, kad labiausiai tiktu
ubuntu-mate-18.04.3-desktop-i386.iso