Tema: Re: gal ir biski OT: Researchers demo BIOS attack that survives hard-disk wipe
Autorius: Levas
Data: 2009-03-25 18:45:20
nu tai kai pasirodys toks virusas tai ir jaudinsimes ir kartu dziaugsimes, nes programatorius atsipirks. O siaip itariu zurnaliugu anti ir neprofesionalu rasliavas. Nes reikia kad virusas butu rootkito tipo, kad atpazintu linux ir windoze (ten buvo pamineta kad netik windoze jama), kad butu ant tiek gudrus, kad atpazintu ivairias motinines plokstes ir ivairias biosu modifikacija ir dar panasiai. Ar nebus straipsnis finansuojamas antivirusu gamintoju? Nes siandien bendradarbiai rode "populiariuose lietuviskuose saituose" straipsnius su gasdinimais ir vieno antviruso reklama viename asmenyje. :)

--
Bye, Levas