Tema: Re: OO writer ir word failai
Autorius: Nerijus
Data: 2009-03-02 10:24:14
Fwd wrote:
> Problemu su tuo visada buvo ir visada bus, kad ir ka besakytu kurejai :) Nera jokio nemokamo produkto, kuris butu _full_ compatible su MS'o. Pamegink dar OO Novel Edition, gal kiek geriau bus. Bet ir tem man kartais lenteles/numeravimas issibarsto..

	O kam to suderinamumo su MS reikia? Padarei dokumenta OO, sueksportavai
i koki PDF, jei jau nemoka kita puse atsidaryti ir nesuki smegenu. Jei
kam reikia ji atsidaryti su MS, tai tegu patys ir zhaidzia. :-)
	N. M.

	P. S. Tai yra norejau pasakyt, kad nusiunti pdf'a, o kai paprasho
pradinio dokumento, mol norim chia viena raide pakeist, tai siunti jiems
odt, ir tegu knisasi. :-)