Tema: Re: Help:del kompiliavimo
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-02-04 10:24:37
na yra ten readme, bet as nelabai ten ka suprantu, ir dar, kazkodel negaliu
prisijungt prie root vartotojo, kuris turi visas galias. Gal galit kas padet
siuo klausimu, t.y. kaip cia man padarius, kad prisijungciau kaip
administratorius. Nes dabar kai bandau issilogint tai rodo tik viena
vartotoja. Gal sakau, kur nors kokia varnele reik uzdet, bet kur tai as
nerandu.
P.S. pagal readme instrukcijas viska darau kaip parasyta, bet po to man
neleidzia kai kuriu bilu redaguoti, nes neturiu administratoriaus teisiu.
"Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> parase naujienu
pranesime:gmbi8u$7hv$1@trimpas.omnitel.net...