Tema: Re: Help:del kompiliavimo
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-02-03 22:15:13
draiveriu papkej yra daugybe failu. Tarp ju yra yra ir make. O direktorijoje
tai turi omeny, kad atsidaryti console, ten su komandom cd daeit iki tos
draiveriu papkes. o po to rasyt make all enter, make install enter? ar kazka
ne taip sakau?
"Levas" <bla@sss.com> parašė naujienų
pranešime:gma87l$5uv$1@trimpas.omnitel.net...