Tema: Re: 25 identiškų kompiuterių kla
Autorius: krx
Data: 2009-01-19 17:35:53
"Mykolas OK" <mykolas@vartotojai.info> wrote in message
news:gl09sq$dke$1@trimpas.omnitel.net...

> Yra ir serveris. O gal verta OS krauti per tinklą, bet vykdyti lokaliuose,
> o ne serveryje?

Tai OS įsikrauna per tinklą ir vykdoma lokaliai. Teisingoms distribucijoms
užtenka RAM, kas liko - mato tinkle. Greitis irgi atitinkamas.

> To ir norėčiau.
> Tiesa, atsarginių kopijų ir taip nereikia.

Tai tau tinka. Na idėją paaiškinau. Toliau jau manau pats gali kapstyt....

> Deja, jau nesutaupysim, nes jau nupirkti ir sujungti 2 branduolių kompai.

Užuojauta. Pirma planavimas, vėliau veiksmai. Dešimt kart pamatuoti, tada
kirpt. Aš tai išvis uždrausčiau biudžetiniams patiems pirktis bet ką, o
paskirčiau biudžeto administratorių :-)