Tema: Re: 25 identiškų kompiuterių kla
Autorius: krx
Data: 2009-01-18 23:40:39
Mano nuoširdus patarimas, jei tik eina padaryti - OS įkrova per tinklą, o po
to - terminalinis serveris. Nereikia net HDD lokaliai - tada lokaliuose
vartotojų kompiuteriuose vienintelis belikęs gedimo taškas - ventiliatoriai
(na dar gal išsipūtę konderiai maistuose).

Esminis pliusas - visada viskas identiška, pakeitei image'ą ir iškart
sekančioje įkrovoje visiems viskas įkrenta, nebereikia valdyti lokalių darbo
vietų, nereikia jų perinstaliuoti, nereikia jų atsarginių kopijų.

Vienintelis marginalinis minusas - reikia galingesnio serverio. Bet jei
sutaupai ant 25 HDD vnt., tai lengviau skirti serveriui (o galbūt ir RAM
kaulų!, nes pvz Thinstation užtenka ir 64/128Mb pilnai, netgi su Firefox
koretelėmis, jei nėra labai sunkiasvorio naudojimo). Jei visi vartotojai
suks tą patį softą, tai bent jau windozių TS turi kodo sharingą, optimaliai
naudoja RAM. Dabar daugiabranduoliniai procesoriai išvis atpigino tokio tipo
sprendimus, tuo labiau Intel'is kaip tik žada labai greitai Nahalemus
paleisti serverinius (desktopai jau yra),- turėtų būti pirmas geras ir
rimtas Intelio serverinis sprendimas.