Tema: Re: Litnetas ir keli IP adresai
Autorius: Levas
Data: 2008-09-28 19:01:45
> čia žmogus iš Litnet'o ar pašalinės kontoros?
taip, cia zmogus is pasalines kontoros. Litnet gerai dirba ir jiems tokiu klausimu nekyla. Buvo kazkada bedos, tai Litnetas per kelis telefono skambucius viska sureguliavo.
Cia atejo zmogutis, atsinese kazkieno jau parasytus konfigus txt faile ir kele i VPN. O kai reikejo kazka pachimicint "pagal esama situacija" iskarto iskilo problemos, skambuciai-konsultacijos ir panasiai.

> nisinirvokit kolega.
> Duodam VPN'iniams kompams kad ir 10.0.23.0/24 subnet'ą, pridedam eilutę
> routeryje jei jiems reikia interneto, routeryje įdedam dar vieną NIC
> arba padarom interfeiso alias'ą (aš už NIC ), per DHCP sumaitinam
> VPN'iniams reikalingą GW ir viskas važiuos.

Aisku galima, bet visko esme yra tame, kad VPN turi veikti visada, ten kazkokie ligoniu registracijos servisai kurie turi veikti nepriklausomai nuo jau ismetamo ruterio veiklos ir jo dalinamo interneto. Kaip negalima vidinio tinklo fiziskai priplakti prie litneto tinklo taip ir negalima VPN priplakti prie zoo. A poto bus kaip filmuose- ateis hakeriai i ligonine, prisijungs prie vieso interneto ir paskirs kam nors praktologo proceduras... :)

Bye, Levas