Tema: Re: keli klausimai (daugiau su pr
Autorius: Laimis
Data: 2008-08-27 15:40:58
Žilvinas Ledas rašė:

> pastaruosius komandine eilute."). Taip, man reikia išsisaugoti
> programos nustatymus (lango dydį, poziciją, etc). Kitame forume man
> parašė "na linuxe conf'ai saugomi paprastai /etc kataloge ir
> /home/xxxxx/ . xxxxx  (paslepta)"

Manau, kad yra taip:

/etc laikomi „system wide“ arba globalūs, sisteminiai nustatymai
(kuriuos pagal bendrą praktiką turi teisę keisti administratorius)
kurie galioja visiems programos naudotojams.

Naudotojo namų katalogo (~) nuostatų failuose saugomos naudotojo
nuostatos. Kai kurios iš tų nuostatų gali „imti viršų“ prieš sistemines
nuostatas.

Apibendrinant:
Skaitomas /etc/(*/)config (jei toks yra)
Skaitomas ~/(*/)config (jei toks yra)

Ši nuostatų aibė suliejama pagal viršenybės logiką ir dėl trūkstatų
aspektų taikomos pačioje programoje „įsiūtos numatytosios“ nuostatos.