Tema: Re: keli klausimai (daugiau su programavimu susiję)
Autorius: Žilvinas Ledas
Data: 2008-08-27 15:17:14
>  Bet labiau patartina tureti
> default'inius nustatymus pacioje programoje, kuriuos perraso ~, o
> pastaruosius komandine eilute.

Šito nelabai supratau.. (ypač šito: " kuriuos perraso ~, o pastaruosius komandine eilute.").
Taip, man reikia išsisaugoti programos nustatymus (lango dydį, poziciją, etc). Kitame forume man parašė "na linuxe conf'ai saugomi paprastai /etc kataloge ir /home/xxxxx/ . xxxxx  (paslepta)"

Tai dabar klausimas - tada tiesiog galiu imti katalogą pvz /etc/ManoPrograma/ arba /home/ManoPrograma/ (kai psupratau tas xxxx tai reiškia mano katalogas?)? Ar tai veiks ant visų (daugumos) distribucijų, ar reikia dar ką nors tikrinti?

Ar gal geriau dėti kur nors kitur?