Tema: Re: Uzuojauta Hostex
Autorius: Arunas Stankevicius
Data: 2008-07-01 12:25:27
Papasakosiu, kaip as suprantu politika ir diplomatija.
Tarkim! as esu pijokas ir visa laiptine kencia nuo manes. As daznai
laiptineje myzu. Viena diena kaimyne DIPLOMATISKAI (ji gi nepagavo manes to
darant) megina drausminti, o as ja nx... siunciu, sakau nieko nezinau,
laiptine bendra, gal cia vienuole is trecio auksto taip padare, eikit
paklauskit jos.
O isivaizduokim mane pagauna bemyzanti laiptineje, tai gi jokios
diplomatijos ir politikos nebutu. Ciauksht kocelu per galva ir kaput man :)

Tai reziumuojant gaunasi taip, kad musu politikai speja! bet negali pagauti
uz rankos. Na o musu "brolis" zino, kad myzanti jo niekas nemate :)

PS Va kaip graziai ir aiskiai as isdesciau, kas yra politika :)