Tema: Re: SUSE 11.0
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2008-06-27 07:40:44
> Ar daug kas naudojate SuSe? Kodėl būtent SuSe?
> Gal galėtumėte parašyti kodėl pasirinkote SuSe, o ne kitą distributyvą.

Dar turiu firmini CD su SLACK'o pirma versija. Po to epizodiskai naudojau
RH. Niekada nepatiko "make install" todel perejau prie SUSE, kuri nuo tu
laiku leidzia kelis kartus didesnius distributyvus. Pavyzdziui SUSE 10 yra
platinama per 2 vnt. DL DVD. Kai kada pagalvoju, kad geriau butu buve likti
prie RH. Nors paskui suabejoju.
Bet kokiu atveju rinkciausi tik tarp RH ir SUSE, nes tai labiausiai
paplitusios distribucijos. Yra komercines versijos, sertifikuotos
serveriams, duomenu bazems, laptopams...
Sakoma, kad yra geresniu distribuciju, bet as nesu profas ir man "zaisti"
nera jokio noro. Atsimenu kazkada visi gyre OS/2. Sutinku, kad ji buvo
geresne uz windus...