Tema: Re: wav ar au
Autorius: Andrius
Data: 2008-06-10 17:27:17
Deprecated wrote:
> Andrius wrote:
>> I ka geriuasia konvertuoti muzikinius kompaktus,i wav ar au failu tipa?
>> Buvo dedama i flac anksciau, po to kazkas nepatiko (nera normalaus
>> softo), pereita i au. Nezinia ar gerai, gal geriau i wav i karto?
> ka reiskia normalaus softo? audacious netinka?

Matai, neina susideti. Reikalauja kazko is c kompilerio.

# ./configure
checking build system type... i386-pc-solaris2.10
checking host system type... i386-pc-solaris2.10
checking for a BSD-compatible install... ./install-sh -c
checking for gawk... no
checking for mawk... no
checking for nawk... nawk
checking whether make sets $(MAKE)... no
checking for prefix by checking for xmms... no
checking for gcc... no
checking for cc... cc
checking for C compiler default output file name... configure: error: C
compiler cannot create executables
See `config.log' for more details.