Tema: Re: Optikos gedimas?
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2013-06-11 18:29:52
On 06/11/2013 04:07 PM, Laimis wrote:
> Dar būna, kad iš tikrųjų nebūna jokio priežastinio ryšio, nors taip ir
> galėtų atrodyti. Tai yra būna atsitiktinumas (va palenkiau laidą ir
> ryšys atsirado).

Gali būti ir sutapimas: palenkei laidą ir tuo pat metu TEO kažką
pakrapštė savo gale.

Sutapimo nėra, jei palenki laidą, ryšys yra, atlenki laidą - ryšio nėra.
Tuomet atsiranda priežastinis ryšys tarp įtakojančių veiksmų. Atlenktas
laidas neišsprendžia problemos, nes palenkus ji išlieka. Tatai reiškia,
kad palenkus laidą nebeveikia šviesos sklidimas gijoje, kas reiškia kad
yra problema linijoje. Problemas linijoje padeda išspręsti "FLUKE" arba
"TEO su FLUKE".

Šiaip klientas turi būti visada teisus. Netgi sutartyje turi būti
nurodyta, kad klientui pareiškus įtarimus dėl linijos kokybės, ši turi
būti patikrinta tiekėjo ir vartotojui turi būti pateikta ataskaita apie
kokybinius linijos parametrus. Galimi du variantai:

a) linija gera - vartotojas susimoka už patikrą ir džiaugiasi gera
linija ir ieško problemų kitur.

b) linija bloga - tiekėjas tvarko liniją

Bet kokiu atveju išlošia vartotojas. Jei sutartis tą numato, aš to
reikalaučiau.
--
Pagarbiai,