Tema: Re: Optikos gedimas?
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2013-06-10 00:02:55
Tokie simptomai man pirmiausia kiša mintį apie full/half duplex
netatitikimą. Pvz. tarp optikos konverterio ir routerio.

Antra mintis (nes krištolinis rutulys sugędęs)  - routeris, į kurį jungiama
optika, niuansai, vienas kolega ilgai kovojo su saviškiu, kol TEO pripažino,
kad įranga normaliai netestuota.

Iš principo simptomas reiškia, kad dėl kažokių priežasčių yra didelis
signalo praradimas fiziniame lygyje. Klausimas yra kur?